Ante o recente falecemento do escritor Xabier P. Docampo a Corporación Municipal do Concello de Cambre manifesta o seu máis sentido pésame e dor pola perda dunha persoa que durante moitos anos estivo moi ligada a Cambre como mestre e director do CEIP Emilio González López de Brexo Lema. Docampo foi un incansable colaborador desinteresado en diferentes actividades culturais desenvolvidas polo Concello, especialmente non servizo de biliotecas municipais. De feito, unha das bibliotecas leva o nome do escritor, situada na urbanización dá Barcala.

A súa xenerosidade facíase patente nas súas colaboracións co municpio. Foi un extraordinario dinamizador e difusor do libro e da lectura entre os máis novos, no ámbito da literatura infantil e xuvenil. O Concello de Cambre quere transmitirlle a súas condolencias a súa familia por esta enorme perda.

Xabier P. Docampo foi un mestre, escritor, contacontos, actor de teatro, guionista e promotor da lingua e a cultura galega, ademais de animador á lectura e experto en bibliotecas escolares.

En 1995 obtivo o Premio Nacional de literatura infantil e xuvenil por Cando petan na porta pola noite , seleccionada así mesmo como unha das cen mellores obras do século XX español segundo a Fundación Germán Sánchez Ruipérez.

A súa tarefa pedagóxica intégrase na chamada “Nova Escola Galega”.
En xullo de 2008 comezou o rodaje da adaptación ao cine da súa novela A casa da luz. Recentemente recibiu ou galardón da Asociación Editores e Escritores en Lingua Galega pola súa derradeira novela para público adulto A Nena do abrigo de astracán, que lle foi entregado en Santiago de Compostela o 18 de maio do presente ano.