El concejal de Turismo e Patrimonio, Ramón Boga, indica que “na situación na que nos atopamos, o máis importante é garantir a seguridade de todos os veciños e veciñas do municipio”.
El gobierno local prevé llevar a cabo alguna actividad vinculada con el pasado romano de Cambre, en general, y con la Galaicoi en particular, haciéndola coincidir con las fechas en las que tendría lugar la romería.

La celebración de la V Galaicoi tendrá que esperar, por lo menos, hasta el año que viene. Así lo confirma el concejal de Turismo e Patrimonio, Ramón Boga, que indica que “na situación na que nos atopamos, o máis importante é a seguridade de todos os veciños e veciñas do municipio”. Este año, la Romaría Castrexo Romana se celebraría entre el 17 y el 19 de julio y cumpliría su quinto año de vida.

Como explica Boga, “esta edición era moi especial para todos e todas, xa que o evento cumpría o seu primeiro lustro de vida pero, agora, o máis importante é a saúde”. El concejal incide en que “xa se está a traballar para celebrala o ano que vén, sempre e cando a situación sanitaria o permita”.

El gobierno prevé organizar alguna actividad vinculada con el pasado romano de Cambre, en general, y con la Galaicoi en particular, haciéndola coincidir con las fechas en las que se iba a celebrar la romería. “O obxectivo é manter vivo o espírito desta festa, na que o valor máis importante é a implicación tanto por parte das asociacións de veciños como por parte dos cambreses e cambresas”.